> > > > > negative-campaign-advertising-which-effect-does-new-media-have

Gubser, Angela - Negative Campaign Advertising. Which Effect Does New Media Have?

Het boek Negative Campaign Advertising. Which Effect Does New Media Have? van de auteur Gubser, Angela is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Negative Campaign Advertising. Which Effect Does New Media Have?" is nieuw te koop vanaf € 47,95 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 47,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Negative Campaign Advertising. Which Effect Does New Media Have?

Type: Paperback
ISBN: 9783668944541
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 47,95


Andere populaire boeken van Gubser, Angela
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.