ISBN: 9789039526590
Bekijk boek
Het boek Effectieve Hulpmiddelen Bij Overbelasting (communicatiestijlen | Management) van de auteur Frits Gubbels is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Effectieve Hulpmiddelen Bij Overbelasting (communicatiestijlen | Management)" is tweedehands te koop vanaf € 15,99 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789491920455
Soort boek
Paperback Te weinig tijd, te veel haast, informatiestress en toch niets willen missen van dit uitdagende tijdperk waarin we leven. Velen van ons voelen zich er zelfs prettig bij en zijn blij zelf keuzes te kunnen maken, een van de bekende geluksfactoren.Vrijheid geeft vaak ook blijheid. 'Effectieve Hulpmiddelen bij Overbelasting' sluit hierbij aan. Korte en kernachtige modellen en hulpmiddelen voor alle dag en praktisch toepasbaar in zowel prive- als werksituaties.<br /><br />Een leven lang leren is een veel gehoord levensmotto. Werken aan jezelf, je competenties en je vaardigheden. Deze bepalen uiteindelijk hoe effectief en efficient je in de wereld staat en overeind kan blijven. 'Effectieve Hulpmiddelen bij Overbelasting' biedt hiervoor een ruim aanbod van modellen en hulpmiddelen, panklaar en voorzien van 'doe het zelf' opdrachten. De theorie kan direct in de praktijk worden getoetst. Je eigen spiegel voorhouden, maar ook de confrontatie met de omgeving opzoekend. Deze praktische insteek wordt bij veel vergelijkbare boeken niet gehanteerd en maakt deze uitgave daarmee uniek!<br /><br />Frits Gubbels is sinds 1998 auteur van diverse boeken. De inhoud van dit boek is tot stand gekomen op basis van jarenlange ervaringen als trainer en coach rondom het interesse gebied persoonlijke effectiviteit. Veel van deze modellen en hulpmiddelen zijn vanuit deze praktijk ontwikkeld en samengevoegd in deze zeer praktische uitgave. <br /><br />Uw 34 breinstillers voor dagelijkse grip op:<br />1. Gelukscompetenties<br />2. Gedragskeuzes<br />3. Onbewust - Onbekwaam<br />4. RET - je gedachten de baas<br />5. Stimulus - Tijd - Respons<br />6. Beperkende overtuigingen veranderen<br />7. Jezelf manipuleren kun je leren<br />8. Verschijningsvormen van weerstand<br />9. Omgaan met conflicten<br />10. niveaus van assertiviteit<br />11. Doelgerichtheid en Doelmatigheid<br />12. Slimmer werken: 3 stappen<br />13. Alleen sukkels hebben het druk<br />14. Moet ik dit nu doen?<br />15. Aan de slag met actiedoelen<br />16. Eisenhouwer model<br />17. STAR model<br />18. SMART model<br />19. Johari-venster<br />20. De manier waarop je met problemen omgaat<br />21. Lekker delegeren<br />22. Leercyclus van Kolb<br />23. Leiderschapsstijlen van Quinn<br />24. Algemeen communicatiemodel<br />25. Communicatieschema<br />26. Ijsbergtheorie<br />27. Aspecten van een boodschap<br />28. Communicatiestijlen<br />29. Transparant communiceren<br />30. Luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD)<br />31. Feedback<br />32. Welk discussietype ben jij?<br />33. De contactenmatrix<br />34. Succesvol samenwerken in teams
|
Prijs
€ 15,99 |
Bekijk boek |