ISBN: 9789039526590
Bekijk boek
Het boek Service Desk van de auteur Frits Gubbels is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Service Desk" is tweedehands te koop vanaf € 14,80 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789039527177
Soort boek
Paperback Service Desk is een studieboek over Service Delivery en Service Support en beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen IT Service Management. <br />Met deze uitgave krijgen studenten een goed inzicht in de hoofdzaken die van belang zijn bij het opzetten en inrichten van IT Service Management. Na een introductie van ITIL, IT-diensten en de Service Desk komen in de daarop volgende hoofdstukken de essentiële beheerprocessen aan de orde: Incidentbeheer, Probleembeheer, Confi guratiebeheer Wijzigingsbeheer,<br />Releasebeheer, Service Delivery en Beveiliging. Het boek is gebaseerd op<br />ITIL-V2, omdat ITIL-V3 nog niet breed in het bedrijfsleven wordt toegepast en<br />ITIL-V2 nog op zeer grote schaal wordt gebruikt.<br />Om studenten optimaal te ondersteunen in de opbouw van de kennis van Service<br />Management is elk hoofdstuk voorzien van een aantal opgaven die een sterke<br />relatie hebben naar de inhoud én de praktijk. Elk hoofdstuk wordt bovendien<br />afgesloten met een aantal open vragen op basis van een case en meerkeuze opgaven die de inhoudelijke kennis van de hoofdstukken toetst.<br />Hiermee wordt de theorie van Service Management op een heldere en praktische manier gerelateerd aan de praktijk van alledag en krijgt zodoende herkenbaarheid.<br />De eindtoets achterin het boek biedt de student de mogelijkheid de theorie van<br />Service Management en ITIL-V2 kennis te toetsen. Bovendien zijn hier de tweetalige woordenlijsten Nederlands-Engels en Engels-Nederlands opgenomen van<br />specifi eke ITIL-termen. Frits Gubbels heeft sinds 1986 ervaring in ICT als consultant en projectleider bij grote adviesbureaus. Momenteel is hij werkzaam bij Rabobank Groep ICT en eigenaar van adviesbureau It4all.
|
Prijs
€ 14,80 |
Bekijk boek |