> > > > > service-desk

Frits Gubbels - Service Desk

Het boek Service Desk van de auteur Frits Gubbels is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Service Desk" is tweedehands te koop vanaf € 14,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 14,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Service Desk ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Service Desk

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039527177
   
Soort boek
Paperback


Service Desk is een studieboek over Service Delivery en Service Support en beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen IT Service Management. <br />Met deze uitgave krijgen studenten een goed inzicht in de hoofdzaken die van belang zijn bij het opzetten en inrichten van IT Service Management. Na een introductie van ITIL, IT-diensten en de Service Desk komen in de daarop volgende hoofdstukken de essentiële beheerprocessen aan de orde: Incidentbeheer, Probleembeheer, Confi guratiebeheer Wijzigingsbeheer,<br />Releasebeheer, Service Delivery en Beveiliging. Het boek is gebaseerd op<br />ITIL-V2, omdat ITIL-V3 nog niet breed in het bedrijfsleven wordt toegepast en<br />ITIL-V2 nog op zeer grote schaal wordt gebruikt.<br />Om studenten optimaal te ondersteunen in de opbouw van de kennis van Service<br />Management is elk hoofdstuk voorzien van een aantal opgaven die een sterke<br />relatie hebben naar de inhoud én de praktijk. Elk hoofdstuk wordt bovendien<br />afgesloten met een aantal open vragen op basis van een case en meerkeuze opgaven die de inhoudelijke kennis van de hoofdstukken toetst.<br />Hiermee wordt de theorie van Service Management op een heldere en praktische manier gerelateerd aan de praktijk van alledag en krijgt zodoende herkenbaarheid.<br />De eindtoets achterin het boek biedt de student de mogelijkheid de theorie van<br />Service Management en ITIL-V2 kennis te toetsen. Bovendien zijn hier de tweetalige woordenlijsten Nederlands-Engels en Engels-Nederlands opgenomen van<br />specifi eke ITIL-termen. Frits Gubbels heeft sinds 1986 ervaring in ICT als consultant en projectleider bij grote adviesbureaus. Momenteel is hij werkzaam bij Rabobank Groep ICT en eigenaar van adviesbureau It4all.
Prijs
€ 14,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Frits Gubbels
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 14,25
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 32,55
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 28,15