> > > > > hostmanship-de-kunst-mensen-het-gevoel-te-geven-dat-ze-welkom-zijn

Gunnarsson - Hostmanship, De Kunst Mensen Het Gevoel Te Geven Dat Ze Welkom Zijn

Het boek Hostmanship, De Kunst Mensen Het Gevoel Te Geven Dat Ze Welkom Zijn van de auteur Gunnarsson is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Hostmanship, De Kunst Mensen Het Gevoel Te Geven Dat Ze Welkom Zijn" is tweedehands te koop vanaf € 12,95 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 12,95 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789175042015
   
Soort boek
Hardcover


<p> Waarom slagen niet alle organisaties erin zich van hun beste kant te laten zien ?<br />Waarom komen we als klanten zo weinig echt gastheerschap tegen ?<br />Waarom werken sommige organisaties op halve kracht en floreren andere ? </p> <p> Wat zijn de voorwaarden voor dienstbaarheid ? </p> <p> Hostmanship beschrijft en inspireert hoe we als organisaties en personen succcesvol en trots kunnen zijn. </p>
Prijs
€ 12,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789197937900
   
Soort boek
Hardcover


<p> Hostmanship is de kunst mensen zich welkom te laten voelen. Een kunst die iedereen kan leren. Hostmanship geeft inspiratie en richting aan iedereen die verschil wil maken, als individu, als team, als organisatie. Hostmanship geeft daarmee een frisse visie op het ontwikkelen van succesvolle individuen en organisaties. Organisaties die doen wat ze beloven, met medewerkers die daar trots op zijn. </p> <p> </p> <p> In het boek wordt uitgelegd aan de hand van praktische voorbeelden en verhalen welke principes ten grondslag liggen aan Hostmanship. Het handelen volgens deze principes leidt tot ontmoetingen die indruk maken en die aan de basis staan van succesvolle relaties tussen klanten en organisaties. </p> <p> </p> <p> Het boek geeft onder meer antwoord op de volgende vragen: </p> <p> - Waarom slagen niet alle organisaties en personen erin zich van hun beste kant te laten zien in het contact met klanten? </p> <p> - Waarom slagen slechts weinig organisaties erin klanten, getalenteerde medewerkers en partners structureel aan zich te binden. </p> <p> - Waarom komen wij als klanten zo weinig echt Hostmanship tegen? </p> <p> - Waarom werken sommige personen en organisaties op halve kracht, terwijl op andere plaatsen creativiteit, samenwerking en dienstbaarheid de toon zetten. </p>
Prijs
€ 17,25
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Gunnarsson
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Abandon Us

ISBN: 9781736377376


Bekijk boek

Nieuw (5)
vanaf € 14,67
Tweedehands (0)
Nieuw (3)
vanaf € 52,80
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 32,99
Tweedehands (0)