> > > > > rethinking-business-and-management-series-rethinking-advertising-as-paratextual-communication

Chris Hackley - Rethinking Business And Management Series- Rethinking Advertising As Paratextual Communication

Het boek Rethinking Business And Management Series- Rethinking Advertising As Paratextual Communication van de auteur Chris Hackley is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Rethinking Business And Management Series- Rethinking Advertising As Paratextual Communication" is nieuw te koop vanaf € 29,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 29,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
€ 29,99
€ 90,99


Andere populaire boeken van Chris Hackley
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (4)
vanaf € 51,99
Tweedehands (0)
Marketing

ISBN: 9781412911481


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 52,66
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 104,99
Tweedehands (0)