> > > > > routledge-interpretive-marketing-research-marketing-and-social-construction

Chris Hackley - Routledge Interpretive Marketing Research- Marketing And Social Construction

Het boek Routledge Interpretive Marketing Research- Marketing And Social Construction van de auteur Chris Hackley is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Interpretive Marketing Research- Marketing And Social Construction" is nieuw te koop vanaf € 169,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 169,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Routledge Interpretive Marketing Research- Marketing And Social Construction

Type: Hardcover
ISBN: 9780415208598
Levertijd: 17

Aanbieder:
€ 169,00


Andere populaire boeken van Chris Hackley
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (4)
vanaf € 51,99
Tweedehands (0)
Marketing

ISBN: 9781412911481


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 52,66
Tweedehands (0)