> > > > > the-impact-of-emarketing-practices-on-marketing-performance

Elgohary Hatem - The Impact Of E-marketing Practices On Marketing Performance

Het boek The Impact Of E-marketing Practices On Marketing Performance van de auteur Elgohary Hatem is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Impact Of E-marketing Practices On Marketing Performance" is nieuw te koop vanaf € 81,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 81,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Impact Of E-marketing Practices On Marketing Performance

Type: Paperback
ISBN: 9783848412600
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 81,99