> > > > > dimensions-and-effects-of-perceived-fit-in-cause-related-marketing

Elisabeth Hassekeder - Dimensions And Effects Of Perceived Fit In Cause Related Marketing

Het boek Dimensions And Effects Of Perceived Fit In Cause Related Marketing van de auteur Elisabeth Hassekeder is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Dimensions And Effects Of Perceived Fit In Cause Related Marketing" is nieuw te koop vanaf € 131,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 131,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Dimensions And Effects Of Perceived Fit In Cause Related Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9783838122779
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 131,99