> > > > > een-nijlpaard-onder-het-tapijt

Frank Haveman - Nijlpaard Onder Het Tapijt

Het boek Nijlpaard Onder Het Tapijt van de auteur Frank Haveman is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Nijlpaard Onder Het Tapijt" is tweedehands te koop vanaf € 24,77 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 24,77 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789025416782
   
Soort boek
Onbekende bindwijze


Mensen vegen problemen het liefst onder het tapijt. Zo ook in de merkenliteratuur, die vrijwel uitsluitend de mooie kant van merken behandelt, alsof er in die wereld niets te verstoppen valt. Maar er zijn wel degelijk merkproblemen en probleemmerken. Hoe pak je die aan? De eerste stap is het probleem een naam te geven. Het eerste deel van dit boek benoemt daarom de 12 belangrijkste typen probleemmerken, waaronder merken die 'out of touch' zijn of de tijdgeest niet meer vangen (zoals Old Spice), taboemerken, die mensen wel accepteren maar waar ze zich voor schamen (zoals Skala) en schandaalmerken, waar een luchtje aan zit dat maar moeilijk te verwijderen is (denk aan Foster Parents Plan). <br />Uiteindelijk draait het natuurlijk om de oplossingen, en daarop richt Haveman zich in het tweede deel. Een voorbeeld: Joop Doderer kon niet meer van zijn alter ego Swiebertje afkomen. Hij ging naar het buitenland en startte daar een nieuwe, serieuze toneelcarrière. Deze aanpak staat nu bekend als 'dual marketing'. Haveman heeft vooral gezocht naar eenvoudige oplossingen, omdat dit de beste zijn voor inherent complexe problemen. <br />Frank Haveman is met Jorge Labadie oprichter van merkadviesbureau 37º Celsius. Gedurende hun loopbaan adviseerden ze onder anderen Amnesty International, Imperial Tobacco, Radio 538, Foster Parents Plan, Campina International, oneMen en Procter & Gamble.
Prijs
€ 24,77
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789025416782
   
Soort boek
Onbekende bindwijze


Mensen vegen problemen het liefst onder het tapijt. Zo ook in de merkenliteratuur, die vrijwel uitsluitend de mooie kant van merken behandelt, alsof er in die wereld niets te verstoppen valt. Maar er zijn wel degelijk merkproblemen en probleemmerken. Hoe pak je die aan? De eerste stap is het probleem een naam te geven. Het eerste deel van dit boek benoemt daarom de 12 belangrijkste typen probleemmerken, waaronder merken die 'out of touch' zijn of de tijdgeest niet meer vangen (zoals Old Spice), taboemerken, die mensen wel accepteren maar waar ze zich voor schamen (zoals Skala) en schandaalmerken, waar een luchtje aan zit dat maar moeilijk te verwijderen is (denk aan Foster Parents Plan). <br />Uiteindelijk draait het natuurlijk om de oplossingen, en daarop richt Haveman zich in het tweede deel. Een voorbeeld: Joop Doderer kon niet meer van zijn alter ego Swiebertje afkomen. Hij ging naar het buitenland en startte daar een nieuwe, serieuze toneelcarrière. Deze aanpak staat nu bekend als 'dual marketing'. Haveman heeft vooral gezocht naar eenvoudige oplossingen, omdat dit de beste zijn voor inherent complexe problemen. <br />Frank Haveman is met Jorge Labadie oprichter van merkadviesbureau 37º Celsius. Gedurende hun loopbaan adviseerden ze onder anderen Amnesty International, Imperial Tobacco, Radio 538, Foster Parents Plan, Campina International, oneMen en Procter & Gamble.
Prijs
€ 32,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Frank Haveman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Merkdisruptie

ISBN: 9789082873818


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 27,50
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,85