> > > > > routledge-studies-in-marketing-brand-management-in-a-cocreation-perspective

Heidi Hansen - Routledge Studies In Marketing- Brand Management In A Co-creation Perspective

Het boek Routledge Studies In Marketing- Brand Management In A Co-creation Perspective van de auteur Heidi Hansen is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Studies In Marketing- Brand Management In A Co-creation Perspective" is nieuw te koop vanaf € 44,47 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 44,47 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Routledge Studies In Marketing- Brand Management In A Co-creation Perspective

Type: Paperback
ISBN: 9780367504977
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 44,47
Routledge Studies In Marketing- Brand Management In A Co-creation Perspective

Type: Hardcover
ISBN: 9780367504892
Levertijd: 22

Aanbieder:
€ 189,29