> > > > > impact-of-social-media-on-strengthening-brand-loyalty-in-the-austrian-wine-industry

Hahn, Melanie - Impact Of Social Media On Strengthening Brand Loyalty In The Austrian Wine Industry

Het boek Impact Of Social Media On Strengthening Brand Loyalty In The Austrian Wine Industry van de auteur Hahn, Melanie is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of Social Media On Strengthening Brand Loyalty In The Austrian Wine Industry" is nieuw te koop vanaf € 35,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 35,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of Social Media On Strengthening Brand Loyalty In The Austrian Wine Industry

Type: Paperback
ISBN: 9783668772083
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 35,99