> > > > > marketing-strategy-for-small-scale-wind-energy-turbines-in-india

Nina Harjula - Marketing Strategy For Small Scale Wind Energy Turbines In India

Het boek Marketing Strategy For Small Scale Wind Energy Turbines In India van de auteur Nina Harjula is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Marketing Strategy For Small Scale Wind Energy Turbines In India" is nieuw te koop vanaf € 54,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 54,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketing Strategy For Small Scale Wind Energy Turbines In India

Type: Paperback
ISBN: 9783639354270
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 54,99