> > > > > foundations-of-it-service-management

Van Haren Publishing - Foundations Of It Service Management

Het boek Foundations Of It Service Management van de auteur Van Haren Publishing is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Foundations Of It Service Management" is nieuw te koop vanaf € 29,99 bij Bol.com. "Foundations Of It Service Management" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 29,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Foundations Of It Service Management

Type: Hardcover
ISBN: 9789077212714
Levertijd: 2

Aanbieder:
€ 29,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789077212714
   
Soort boek
Paperback


IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.<br /><br />Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL" (voorheen: IT Service Management een introductie op basis van ITIL) is inmiddels in Nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management.<br /><br />In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGCuitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie er in geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen.<br /><br />Nieuw in deze uitgave zijn een hoofdstuk over het ITIL Foundations examen, met 30 uitgewerkte voorbeeldvragen, en een hoofdstuk met een voorbeeldcase. En met het nieuwe trefwoordenregister is de bruikbaarheid als naslagwerk nog aanzienlijk verbeterd. Bij alle aanpassingen en vernieuwingen zijn de belangrijkste uitgangspunten voor het boek hetzelfde gebleven. Het boek biedt een actuele inleiding op het dynamische vakgebied van IT Service Management en is als zelfstandig studieboek te gebruiken. Het pretendeert echter niet op alle vragen uit de veelzijdige praktijk van IT-beheer een kant en klaar antwoord te hebben. Ook deze editie van het boek nodigt uit tot discussie en<br />vergelijking van 'best practice' met de eigen ervaringen.<br /><br />Dit boek voorziet ongetwijfeld in een grote behoefte en verdient het om niet alleen gelezen en bestudeerd te worden, maar vooral ook, met wijsheid, gebruikt te worden in de praktijk.<br /><br />Lex Hendriks, EXIN (Productmanager ITIL, PRINCE2 en ISPL)
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Van Haren Publishing
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 18,31
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 19,57
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 85,96
Tweedehands (0)