> > > > > influence-of-brands-on-female-consumers-buying-behaviour-in-pakistan

Zeb Hareem - Influence Of Brands On Female Consumer's Buying Behaviour In Pakistan

Het boek Influence Of Brands On Female Consumer's Buying Behaviour In Pakistan van de auteur Zeb Hareem is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Influence Of Brands On Female Consumer's Buying Behaviour In Pakistan" is nieuw te koop vanaf € 62,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 62,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Influence Of Brands On Female Consumer's Buying Behaviour In Pakistan

Type: Paperback
ISBN: 9783639348415
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 62,99