> > > > > communication-perspectives-in-popular-culture-organizational-communication-approaches-to-the-works-of-joss-whedon

Andrew F. Herrmann - Communication Perspectives In Popular Culture- Organizational Communication Approaches To The Works Of Joss Whedon

Het boek Communication Perspectives In Popular Culture- Organizational Communication Approaches To The Works Of Joss Whedon van de auteur Andrew F. Herrmann is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Communication Perspectives In Popular Culture- Organizational Communication Approaches To The Works Of Joss Whedon" is nieuw te koop vanaf € 99,49 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 99,49 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Andrew F. Herrmann
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 48,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 49,95
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 115,88
Tweedehands (0)