Het boek Content Organizing In De Praktijk van de auteur Atie De Heer is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Content Organizing In De Praktijk" is tweedehands te koop vanaf € 12,50 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789012582315
Soort boek
Content is de sleutel voor betere interactie met uw klanten. Door uw content strategisch in te zetten, wordt elke stap in het klantproces zorgvuldig ondersteund, zijn uw klanten meer tevreden en voegt u waarde toe aan uw organisatie. Met content waarde maken, kan alleen met een goede contentstrategie, contentmanagementorganisatie en met de juiste<br />contentinstrumenten.<br />Het boek Content organizing in de praktijk van Atie de Heer biedt de lezer<br />de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing.<br />Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie, de content- en<br />kanaalstrategie en de betekenis van content. Ook aan het klantcommunicatieproces<br />wordt aandacht geschonken. Het boek bevat daarnaast een groeimodel met vier fasen, waarmee de volwassenheid van content organizing bepaald kan worden (het Content Organizing Model©). Een must voor iedereen die succesvol met content wil werken en de kosten rond ontwikkeling en beheer in de hand wil houden.
|
Prijs
€ 12,50 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789012584869
Soort boek
Paperback Content is de sleutel voor een effectieve interactie met uw klanten. Door content strategisch in te zetten, wordt elk klantcontact zorgvuldig ondersteund, zijn klanten tevreden en wordt waarde aan uw organisatie toegevoegd. Waarde maken met content kan alleen met een goede contentstrategie en met de juiste contentinstrumenten. Het boek Content organizing in de praktijk biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing. Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie en de contentstrategie waarin verschillende niveaus -van basis tot thought leader- naast elkaar worden gezet. De contentstrategie wordt vertaald naar de kanaalstrategie. Ook wordt beschreven hoe het klantcommunicatieproces (customer journeys) contentmatig kan worden ondersteund. In deze nieuwe en compleet herziene editie ligt een zwaarder accent op de contentstrategie, contentmanagement en de integratie van social media binnen alle bestaande kanalen. Ook zijn er praktijkcases opgenomen waarin geschetst wordt waar sectoren staan binnen het vakgebied content organizing. Over de auteur Atie de Heer heeft Data Direction in 1995 opgericht, en het bedrijf richt zich op content binnen alle dienstverleningskanalen. Atie de Heer is een autoriteit op het terrein van contentstrategie, -management en -architectuur.
|
Prijs
€ 14,00 |
Bekijk boek |