> > > > > marketing-in-een-notendop

Heertje - Marketing In Een Notendop

Het boek Marketing In Een Notendop van de auteur Heertje is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing In Een Notendop" is nieuw te koop vanaf € 11,50 bij Bol.com. "Marketing In Een Notendop" is tweedehands te koop vanaf € 6,35 bij www.stormybooks.nl.

Nieuw (1) vanaf € 11,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 6,35 bij www.stormybooks.nl Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketing In Een Notendop

Type: Paperback
ISBN: 9789044600131
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 11,50
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
www.stormybooks.nl
ISBN
9789044600131
   
Soort boek
Paperback


ConditiegoedAantal pagina`s146Uitgavejaar2001 Uitgegeven doorPrometheusKaftpaperback ISBN9789044600131Code [intern]RIA17 Beschrijving boekSubtitel: Wat iedereen van de consument moet weten.In het economische leven wordt de klant eindelijk koning. De moderne informatietechnologie plaatst de consument in het centrum van de belangstelling. Internet stelt consumenten en producenten in staat 24 uur per dag wereldwijd contact met elkaar te onderhouden. Geen wonder dat tegen deze achtergrond in alle sectoren van de samenleving het verschijnsel marketing steeds meer aan betekenis wint.Marketing in een notendop behandelt de marketing van consumptiegoederen. Deze betreft vooral de instrumenten van het verkoopbeleid, zoals het prijsbeleid, het distributiebeleid, het reclamebeleid en het productbeleid. De invloed van de informatica op de distributieketen en daarmee op de marketing komt uiteraard ruimschoots aan bod.De tijd is voorbij dat goederen alleen maar via allerlei schakels in de handel voortgestuurd werden van oerproducent naar consument. De consument dirigeert het productieproces door de veel grotere informatie waarover hij of zij beschikt. Marketing in een notendop is het boek bij uitstek vor mondige consumenten én producenten in een veranderend consumptietijdperk.
Prijs
€ 6,35
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Heertje
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (5)
vanaf € 10,61
Officieuze Circuit

ISBN: 9789027494627


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 8,50
Echte Economie

ISBN: 9789056252328


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 9,99
Tweedehands (1)
€ 6,45