> > > > > randzaken-als-hoofdzaak

Roland Heerkens - Randzaken Als Hoofdzaak

Het boek Randzaken Als Hoofdzaak van de auteur Roland Heerkens is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Randzaken Als Hoofdzaak" is tweedehands te koop vanaf € 34,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 34,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789082758306
   
Soort boek
Paperback


RANDZAKEN ALS HOOFDZAAK Op 13 juli 1977 vond tijdens de black out (stroomuitval) van NY de geboorte plaats van de Badge Groep. De "Night of Terror" bleek het historische moment voor de start van een spraakmakend bedrijf! Roland Heerkens en meer dan 1000 medewerkers gingen met de Badge groep in de afgelopen 40 jaar meerdere malen "tot het randje" . In dit boek vertelt hij over zijn talrijke avonturen om zijn bedrijf in de snelle wereld van merchandising niet alleen in leven te houden maar ook nog eens uit te bouwen tot wat Badge vandaag de dag is. RANDZAKEN toont niet alleen het randje maar tevens de gevechten om het bedrijf continue aan te passen aan de voortschrijdende markt ontwikkelingen zowel op economisch als technisch gebied. Badge introduceerde in Europa als "moeder van de merchandising" de officiële merchandising en was in de afgelopen 40 jaar de Europese merchandising partner voor de Amerikaanse sportbonden zoals NFL, MLB en NHL , de (Inter)nationale voetbalclubs van FC Barcelona, Ajax, Feyenoord, PSV tot FC Utrecht en evenementen en bonden als KNVB, UEFA , FIFA en de Champignons League. Maar ook het Eurovisie Songfestival, vele Hollywood producties, de presidentsverkiezingen in donker Afrika tot koninklijke huwelijken werden door Badge van merchandising voorzien. Maar Badge zag ook als eerste de enorme potentie van e-commerce en introduceerde in de vorige eeuw fanshop.nl en Voetbalshop.nl. Voetbalshop.nl is met meer dan 15 miljoen bezoekers per jaar door de Thuiswinkel organisatie in 2015 uitgeroepen tot de beste (sport) webshop van Nederland. Dit onthullende boek geeft een kijkje achter de schermen en voor de eerste keer een inzicht in de avonturen, mislukkingen en successen van Badge in de afgelopen 40 jaar.
Prijs
€ 34,99
Bekijk boek