|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert <br />en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel markten <br />thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schrijven voor het beeldscherm <br />is de schrijfcoach voor iedereen die meer uit zijn webteksten en <br />sociale media wil halen. Met als uitgangspunt dat het schrijven van een <br />goede webtekst niet moeilijk is, bevat het boek een minimum aan technische <br />en een maximum aan praktische informatie. <br />SOCIALE MEDIA <br />Schrijven voor de 'nieuwe' media is meer dan het publiceren op een website. <br />Je hebt ook inzicht nodig in de mogelijkheden van sociale media als <br />Twitter en Facebook, kennis van de manier waarop zoekprogramma's als <br />Google werken en inzicht in het gedrag van sitebezoekers, van smartphonegebruikers en sociale media-fans. Dit boek geeft een compleet overzicht van de mogelijkheden om webteksten maximaal te laten scoren. <br />WEBSCHRIJVERS <br />Van professionele tekstschrijvers tot studenten journalistiek, van communicatiemedewerkers en beleidsadviseurs tot bloggers: dit boek is onmisbaar <br />voor iedereen die schrijft voor internet en intranet, voor sites, blogs <br />en sociale media. <br />Schrijven voor het beeldscherm is onderdeel van de HVdS-reeks. Communicatieprofessionals van Hendrikx Van der Spek publiceerden in deze <br />reeks ook Schrijven voor lezers en De Argumentatiecoach. <br />Willem Hendrikx is partner in Hendrikx Van der Spek. Als schrijver, trainer <br />en adviseur ondersteunt hij klanten bij de overheid en in het bedrijfsleven. <br />Hij schreef onder andere het Handboek Intranet en, samen met Erik van <br />der Spek, de Gids voor het schrijven van softwarehandleidingen. <br />
|
Prijs
€ 12,95
|
Bekijk boek
|