|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert<br />en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel markten<br />thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schrijven voor het beeldscherm<br />is de schrijfcoach voor iedereen die meer uit zijn webteksten en<br />sociale media wil halen. Met als uitgangspunt dat het schrijven van een<br />goede webtekst niet moeilijk is, bevat het boek een minimum aan technische<br />en een maximum aan praktische informatie.<br />SOCIALE MEDIA<br />Schrijven voor de 'nieuwe' media is meer dan het publiceren op een website.<br />Je hebt ook inzicht nodig in de mogelijkheden van sociale media als<br />Twitter en Facebook, kennis van de manier waarop zoekprogramma's als<br />Google werken en inzicht in het gedrag van sitebezoekers, van smartphonegebruikers en sociale media-fans. Dit boek geeft een compleet overzicht van de mogelijkheden om webteksten maximaal te laten scoren.<br />WEBSCHRIJVERS<br />Van professionele tekstschrijvers tot studenten journalistiek, van communicatiemedewerkers en beleidsadviseurs tot bloggers: dit boek is onmisbaar<br />voor iedereen die schrijft voor internet en intranet, voor sites, blogs<br />en sociale media.<br />Schrijven voor het beeldscherm is onderdeel van de HVdS-reeks. Communicatieprofessionals van Hendrikx Van der Spek publiceerden in deze<br />reeks ook Schrijven voor lezers en De Argumentatiecoach.<br />Willem Hendrikx is partner in Hendrikx Van der Spek. Als schrijver, trainer<br />en adviseur ondersteunt hij klanten bij de overheid en in het bedrijfsleven.<br />Hij schreef onder andere het Handboek Intranet en, samen met Erik van<br />der Spek, de Gids voor het schrijven van softwarehandleidingen.<br />
|
Prijs
€ 20,50
|
Bekijk boek
|