> > > > > key-ideas-in-media-cultural-studies-media-engagement

Annette Hill - Key Ideas In Media & Cultural Studies- Media Engagement

Het boek Key Ideas In Media & Cultural Studies- Media Engagement van de auteur Annette Hill is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Key Ideas In Media & Cultural Studies- Media Engagement" is nieuw te koop vanaf € 141,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 141,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Key Ideas In Media & Cultural Studies- Media Engagement

Type: Hardcover
ISBN: 9781032016603
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 141,99


Andere populaire boeken van Annette Hill
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Reality Tv

ISBN: 9780415261524


Bekijk boek

Nieuw (4)
vanaf € 34,99
Tweedehands (0)
Media Engagement

ISBN: 9781032016610


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 35,99
Tweedehands (0)
Paranormal Media

ISBN: 9780415544627


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 46,99
Tweedehands (0)