> > > > > impact-of-a-brand-on-consumer-decisionmaking-process

Hibic, Sulejman - Impact Of A Brand On Consumer Decision-making Process

Het boek Impact Of A Brand On Consumer Decision-making Process van de auteur Hibic, Sulejman is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of A Brand On Consumer Decision-making Process" is nieuw te koop vanaf € 63,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 63,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of A Brand On Consumer Decision-making Process

Type: Paperback
ISBN: 9783639763720
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 63,99