> > > > > new-brand-strategies-in-the-digital-era-the-evolution-of-consumers-behaviour-and-its-influence-on-traditional-brand-management

Alena Horch - New Brand Strategies In The Digital Era. The Evolution Of Consumers' Behaviour And Its Influence On Traditional Brand Management

Het boek New Brand Strategies In The Digital Era. The Evolution Of Consumers' Behaviour And Its Influence On Traditional Brand Management van de auteur Alena Horch is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "New Brand Strategies In The Digital Era. The Evolution Of Consumers' Behaviour And Its Influence On Traditional Brand Management" is nieuw te koop vanaf € 57,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 57,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden