ISBN: 9789082108316
Bekijk boek
Het boek Master In Marketing van de auteur Ger Hofstee is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Master In Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 9,69 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789059313002
Soort boek
Paperback Consumenten en zakelijke afnemers beschikken over steeds groter wordende budgetten.<br /><br />In ruil hiervoor verwachten zij van hun toeleveranciers nieuwe producten,<br /><br />klantgerichtheid, snelheid en service. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar<br /><br />professionals en managers die een brede marketingachtergrond hebben en die snel in<br /><br />staat zijn om marketingkennis in hun werkomgeving te kunnen toepassen.<br /><br /><br /><br />Master in Marketing geeft inzicht in en overzicht over het marketingwerkveld.De auteur<br /><br />behandelt het marketingconcept, marketingstrategie, marketingplanning en de belangrijkste<br /><br />pijlers uit het vak: productontwikkeling, marketingcommunicatie, accountmanagement<br /><br />en marketingorganisatie. De theorie wordt daarbij afgewisseld door<br /><br />anekdotes en vele voorbeelden uit de praktijk.<br /><br /><br /><br />Master in Marketing is geschreven als basisboek voor studenten en managers die geen<br /><br />marketingachtergrond hebben,maar het vak wel willen leren.<br /><br /><br /><br />Ger Hofstee is docent marketing en communicatie aan het Instituut Bedrijfskundige<br /><br />Opleidingen, Nederlands Instituut voor Bank- en Effectenbedrijf en Academie voor<br /><br />Management. Hij wordt daarnaast vaak gevraagd voor het houden presentaties over<br /><br />het marketingveranderproces.Hofstee heeft eerder het boek De Tien Stappen Marketing<br /><br />Methode bij Uitgeverij LEMMA uitgegeven.
|
Prijs
€ 9,69 |
Bekijk boek |