> > > > > the-design-of-persuasive-texts-effects-of-content-structure-and-style-on-attitude-formation

Hoeken - The Design Of Persuasive Texts: Effects Of Content, Structure, And Style On Attitude Formation

Het boek The Design Of Persuasive Texts: Effects Of Content, Structure, And Style On Attitude Formation van de auteur Hoeken is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "The Design Of Persuasive Texts: Effects Of Content, Structure, And Style On Attitude Formation" is tweedehands te koop vanaf € 25,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 25,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789090082929
   
Soort boek
Onbekende bindwijze
Prijs
€ 25,95
Bekijk boek