> > > > > detailhandelsmarketing-2-deel-leerlingboek

Hoogstraten - Detailhandelsmarketing / 2 / Deel Leerlingboek

Het boek Detailhandelsmarketing / 2 / Deel Leerlingboek van de auteur Hoogstraten is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Detailhandelsmarketing / 2 / Deel Leerlingboek" is tweedehands te koop vanaf € 19,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 19,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789051179767
   
Soort boek
Paperback


Detailhandelsmarketing 2 is een vervolg op het boek Detailhandelsmarketing 1, dat je eerder in de opleiding hebt bestudeerd en afgerond. In dit deel worden de volgende vier modules behandeld: - Onderzoek - Samenwerking en service - Presentatie en promotie - Plaats.<br /><br />Als je naar de detailhandelsmarkt van de afgelopen tien jaar kijkt, dan merkje dat er het een en ander is veranderd. De markt is continu in beweging, wensen en behoeften passen zich aan de tijd aan. We worden met zijn allen steeds meer beïnvloed door invloeden van buitenaf. Als ondernemer moetje deze ontwikkelingen op de voet volgen. De markt vraagt, de ondernemer geeft. Stilstand betekent achteruitgang. Onderzoek naar de wensen van de consument is daarom erg belangrijk. In de module Onderzoek gaan we daar dan ook uitgebreid op in.<br /><br />De tweede module gaat over Samenwerking en service. In de handel werkje samen. Producent, leverancier, detaillist en klant vormen een team dat inspeelt op de vraag, de afzet bevordert en omzet voortbrengt. Ook binnen de detailhandel zelf zijn er mogelijkheden tot samenwerking. Zowel op lokaal, regionaal als landelijk niveau werken detaillisten om verschillende redenen samen. In deze module gaan we nader in op de verschillende vormen van samenwerking. Je leert de voor- en nadelen van de verschillende samenwerkingsvormen, zodat je later weloverwogen kunt besluiten of en welke vorm van samenwerking je kiest. Daarnaast gaan we verder in op het begrip service. Elke detaillist zegt dat hij dit begrip hoog in het vaandel heeft. De hoogte van dat vaandel verschilt echter per winkel. De mate van service kan per winkel sterk verschillen. De ondernemer kiest voor een bepaald servicepakket dat hij de consument wil bieden. Deze keuze is van verschillende factoren afhankelijk. In deze module leer je welke factoren bij serviceverlening een rol spelen. Ook besteden we aandacht aan een van de moeilijkste onderdelen van serviceverlening, de klachtenbehandeling. We bekijken op welke manier je klachtenbehandeling kunt structureren, op een wijze die kenmerkend is voorjouw organisatie.<br /><br />De derde en vierde module gaan over Presentatie en promotie en Plaats. Wat is het belang van een goede en juiste presentatie en promotie voor de onderneming en wat is de invloed van de vestigingsplaats op het succes van het winkelbedrijf? Op beide vragen ga je in deze twee modules zelf het antwoord achterhalen. Je doet dat niet op basis van door het boek aangeleverde leerstof, maar door eigen onderzoek. In beide modules staat een zelfwerkzaamheidopdracht, ook wel assignment genoemd, centraal. Individueel of samen met een medeleerling ga je de assignments uitvoeren. Probeer bij het uitvoeren van de assignments rekening te houden met hetgeen je geleerd hebt in de eerste module over onderzoek. Volg daarnaast goed de gegeven instructies in het boek op.
Prijs
€ 19,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Hoogstraten
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 8,00
Molens Van Zeeland

ISBN: 9789070027377


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 11,50
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 10,95