> > > > > has-the-syntax-of-advertising-changed-a-syntactic-analysis-of-slogans-on-the-basis-of-leechs-concept-of-standard-advertising-language

Marie-kristin Hofmann - Has The Syntax Of Advertising Changed? A Syntactic Analysis Of Slogans On The Basis Of Leech's Concept Of Standard Advertising Language

Het boek Has The Syntax Of Advertising Changed? A Syntactic Analysis Of Slogans On The Basis Of Leech's Concept Of Standard Advertising Language van de auteur Marie-kristin Hofmann is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Has The Syntax Of Advertising Changed? A Syntactic Analysis Of Slogans On The Basis Of Leech's Concept Of Standard Advertising Language" is nieuw te koop vanaf € 33,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 33,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Marie-kristin Hofmann
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.