> > > > > routledge-research-in-cultural-and-media-studies-unplugging-popular-culture

Shannon Howard - Routledge Research In Cultural And Media Studies- Unplugging Popular Culture

Het boek Routledge Research In Cultural And Media Studies- Unplugging Popular Culture van de auteur Shannon Howard is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Research In Cultural And Media Studies- Unplugging Popular Culture" is nieuw te koop vanaf € 46,81 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 46,81 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Routledge Research In Cultural And Media Studies- Unplugging Popular Culture

Type: Paperback
ISBN: 9780367663711
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 46,81
Routledge Research In Cultural And Media Studies- Unplugging Popular Culture

Type: Hardcover
ISBN: 9781138588394
Levertijd: 20

Aanbieder:
€ 159,00


Andere populaire boeken van Shannon Howard
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.