> > > > > de-business-compositie

Floris E. Hurts - De Business Compositie

Het boek De Business Compositie van de auteur Floris E. Hurts is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Business Compositie" is tweedehands te koop vanaf € 16,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 16,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789023254386
   
Soort boek
Paperback


Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoering - elke keer opnieuw. Voor muziekmakers is dat core business: hun toekomst staat direct op het spel wanneer zij hun publiek niet weten te raken. Dit boek laat zien wat ondernemers, marketeers, accountmanagers, leiders en hun teams kunnen leren van hoe componisten, dirigenten, producers en musici mensen treffen, ontroeren en in beweging brengen.<br /><br />De Business Compositie zet u aan het denken. En zet u aan tot doen. Met tientallen verrassende parallellen tussen het creëren van overtuigende muziek en prestaties leveren waar klanten enthousiast van worden. En met bruikbare inzichten en modellen voor het creëren van unieke en toch herhaalbare klantervaringen met behulp van eigen 'zakelijke composities'. Herkenbare voorbeelden laten zien wat deze benadering in de praktijk oplevert.<br />U ontdekt hoe heldere businesscomposities leiden tot betere afstemming tussen<br />leiders en volgers, tot meer harmonie tussen solisten en ondersteuners, tot meer<br />gedrevenheid in de uitvoering en versterking van het effect op de klant.<br /><br />De Business Compositie geeft nieuwe inspiratie om uw bedrijfsstrategie te<br />vertalen in indrukwekkende optredens, waarmee uw organisatie meer klanten<br />raakt, meer toegevoegde waarde creëert en effectiever reageert op wisselende<br />marktomstandigheden. Dat leidt tot beter resultaat.<br /><br />Floris Hurts is een ervaren business consultant, gastdocent, spreker en<br />auteur met een passie voor klantgedreven dienstverlening. Hij werkt met<br />commerciële en maatschappelijke organisaties aan het vernieuwen van hun<br />toegevoegde waarde voor klanten en het versterken van hun marktpositie.<br />Hij schreef ondermeer De Onmisbaarheidsfactor, genomineerd voor de marketingliteratuurprijs 2006. Zijn colleges over klantgedreven strategie en<br />ontwikkeling van serviceconcepten voor verschillende postacademische leergangen hebben al honderden leiders en managers in bedrijven en instellingen geïnspireerd.
Prijs
€ 16,90
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Floris E. Hurts
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 16,95
Tweedehands (0)