> > > > > het-media-handboek

C. Huijskens - Het Media Handboek

Het boek Het Media Handboek van de auteur C. Huijskens is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het Media Handboek" is nieuw te koop vanaf € 12,50 bij Bol.com. "Het Media Handboek" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 12,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Het Media Handboek

Type: Paperback
ISBN: 9789035134164
Levertijd: 4

Aanbieder:
€ 12,50
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789035127968
   
Soort boek
Paperback


Hoe krijgt u uw naam, bedrijf of product op de juiste manier in het nieuws? Hoe stelt u een crisisplan op? Wat doet u als een cameraploeg zich ongenood bij de receptie meldt om de baas te spreken ? en wel onmiddellijk?<br />In Het Media Handboek vindt u de antwoorden. Dit handboek staat vol tips voor de dagelijkse praktijk: adviezen over de perfecte persconferentie, tien verzekeringen voor het overleven van een interview, en de gouden regels voor een goed persbericht. Het Media Handboek is de eerste en noodzakelijke stap op weg naar het ultieme mediasucces.<br /><br />Dig Istha en Charles Huijskens behoren al jarenlang tot de bekendste communicatieadviseurs van ons land. Zowel het bedrijfsleven als overheden maken gebruik van de diensten van hun in Amsterdam gevestigde bureau Huijskens & Istha. Niet alleen in tijden van crisis weet men hen te vinden; ook begeleiden zij met hun team beursgenoteerde ondernemingen bij onder meer fusies en overnames. Hun aanpak kenmerkt zich steeds door snel en creatief handelen teneinde het initiatief te (her)nemen in de publiciteit. Daarbij komt hun grote praktijkervaring op het snijvlak van politiek en communicatie goed van pas.<br /><br />Dig Istha was eerder als executive vice-president verantwoordelijk voor de communicatie van klm. Daarvoor was hij onder meer directeur bij de ministeries van Buitenlandse Zaken en Justitie en was hij lid van het campagneteam dat Wim Kok in het Catshuis bracht. Charles Huijskens was politiek journalist bij De Telegraaf en het nos Journaal. Beiden geven als gastdocent les op verschillende universiteiten en hogescholen en regelmatig verschijnen columns of artikelen van hun hand. 'Het is een heerlijk vak en we doen het met enorm veel plezier. We hopen dat dit boek dat gevoel overbrengt en mensen stimuleert die in ons vak werken of willen werken. Maak er wat van!'
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van C. Huijskens
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Media Handboek

ISBN: 9789035122383


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 12,16
Tweedehands (0)
Onland

ISBN: 9789090100777


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 13,40