> > > > > brugboek-marketing

E. Huizingh - Brugboek Marketing

Het boek Brugboek Marketing van de auteur E. Huizingh is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Brugboek Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 29,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 29,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039520376
   
Soort boek
Hardcover


"Brugboek Marketing" bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing.Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten,transacties naar relaties en concurrent naar "concullega",en uiteraard de opkomst van internet.Het Brugboek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing.Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P' s) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten.Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing.<br />Het "Brugboek Marketing" is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties.<br />Inhoud:<br />Voorwoord<br />Belang van marketing -Waarom marketing?<br />- De klant centraal<br />Zaken doen in de 21ste eeuw - Wat verandert er?<br />- De omgeving in beweging<br />- Marketing in beweging<br />Naar effectief marketingbeleid - Wat willen we?<br />- Ondernemingsstrategie<br />- Marketingstrategie<br />Marktanalyse - Wat weten we?<br />- Klantgedrag<br />- Marktinformatie en marktonderzoek<br />Instrumenten voor marketing - Wat kunnen we?<br />- Instrument: product<br />- Instrument: prijs - Instrument: communicatie<br />- Instrument: distributie<br />- Klantcontact via ICT<br />Invulling marketingbeleid - Hoe doen we het?<br />- Een hechte band met de klant<br />- Steeds weer innoveren<br />- Marketing is investeren - Meetbaar marketingbeleid<br />Vormen van marketing - Welke bijzondere toepassingen kennen we?<br />- Dienstenmarketing<br />- Business-to-business marketing<br />- Internationale marketing<br />Noten<br />Index
Prijs
€ 29,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van E. Huizingh
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,24
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,49
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 11,95