> > > > > fundamenten-van-marketing

E. Huizingh - Fundamenten Van Marketing

Het boek Fundamenten Van Marketing van de auteur E. Huizingh is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Fundamenten Van Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 22,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 22,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039525555
   
Soort boek
Paperback


Dit boek is bestemd voor studenten aan hogescholen en universiteiten die in hun<br />vooropleiding geen of onvoldoende kennis hebben opgedaan van de beginselen<br />van marketing. Met name voor niet-economische opleidingen in het HBO omvat<br />het boek de gehele stof die beheerst moet worden.<br /><br />Fundamenten van marketing - dat deel uitmaakt van de serie Fundamenten -<br />bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat stil bij recente<br />ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing. Uitgangspunt is dat studenten<br />zonder voorkennis vertrouwd raken met het onderwerp.<br />In dit boek wordt marketing stap voor stap geïntroduceerd. De stof wordt verduidelijkt met veel voorbeelden en afbeeldingen. Na elk theoriehoofdstuk zijn voldoende opgaven opgenomen waarmee studenten de stof kunnen oefenen.<br /><br />Opgaven Fundamenten van Marketing bevat oefenstof om de student inzicht te<br />geven in de basisbeginselen van marketing. De cases sluiten aan op de belevingswereld van de student. De student kan aan de slag met gegevens van bestaande bedrijven. Het analytisch en probleemoplossend vermogen van de student wordt volop getoetst. De student wordt daarnaast getraind in het ontwikkelen van zijn commerciële vaardigheden.<br /><br />Eelko Huizingh was vijf jaar columnist van het Tijdschrift voor Marketing en is<br />auteur van titels zoals Marketing en Verkoop Informatie Systemen, Inleiding SPSS voor Windows en Wat doe je met Internet? Hij is verbonden aan de vakgroep<br />Marktkunde en Marktonderzoek aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Prijs
€ 22,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van E. Huizingh
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,24
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,49
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 11,95