> > > > > brugboek-marketing-met-ict

F C Hummel - Brugboek Marketing Met Ict

Het boek Brugboek Marketing Met Ict van de auteur F C Hummel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Brugboek Marketing Met Ict" is tweedehands te koop vanaf € 52,20 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 52,20 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039524541
   
Soort boek
Paperback


Brugboek Marketing met ICT is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs (hbo en WO) die een opleiding volgen waar het vak marketing deel van uitmaakt. Het boek laat zien hoe ICT-toepassingen helpen bij het analyseren van markt- en klantgegevens, het nemen van marketingbeslissingen op strategisch, tactisch en operationeel niveau, het gebruik van internet en andere ICT-gerelateerde kanalen en het efficiënter uitvoeren van processen. Deze zesde geheel herziene druk geeft een actueel overzicht van alle ICT-toepassingen die marketingactiviteiten ondersteunen. Nieuwe begrippen in deze zesde druk zijn onder andere de Telecommunicatiewet, accountability, marketing resource management, het DAKMAD-model, ADSL2/ADSL2+, zombienetwerken, zoekmachinemarketing (AdWords, AdSense), phishing, cloaking, duplicate pages, doorways, weblogs, RSS, RFID en ASP. De nadruk ligt steeds nadrukkelijk op de marketing - niet op de technologie - en wat een organisatie met ICT-toepassingen kan doen om haar doelen te realiseren. De student leert de verschillende ICT-toepassingen kennen en te gebruiken voor de verschillende marketingactiviteiten. Uitgangspunt hierbij is dat een marketeer geen inhoudelijke ICT-expert hoeft te zijn; ICT jargon wordt dus zoveel mogelijk vermeden en waar nodig toegelicht. Een breed perspectief zorgt daarbij voor een geïntegreerde benadering met aandacht voor onder meer strategische analyses, CRM, Multi-channeling, e-commerce en e-business, organisatie, implementatie en gebruiksvraagstukken. Elk hoofdstuk sluit af met een overzicht van kernbegrippen en zelfstudievragen. Daarnaast is het boek rijkelijk voorzien van recente voorbeelden en uitgebreid casemateriaal. Via de website www.academicsrvice.nl is bovendien aanvullend en ondersteund materiaal beschikbaar.
Prijs
€ 52,20
Bekijk boek


Andere populaire boeken van F C Hummel
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 66,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 34,99
Tweedehands (0)