> > > > > marketing-en-accountability

Rien Hummel - Marketing En Accountability

Het boek Marketing En Accountability van de auteur Rien Hummel is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing En Accountability" is nieuw te koop vanaf € 36,50 bij Bol.com. "Marketing En Accountability" is tweedehands te koop vanaf € 9,25 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 36,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 9,25 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketing En Accountability

Type: Paperback
ISBN: 9789039526668
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 36,50
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039525203
   
Soort boek
Paperback


Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie? Hoe<br />maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaart de<br />marketeer achteraf waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Zijn deze resultaten toe te wijzen aan zijn marketingkeuzes of zijn er andere verklaringen te vinden? Marketeers lopen steeds vaker tegen deze vragen aan. We spreken dan over accountability in de marketingfunctie. De vraag is: hoe maak je de marketingfunctie accountable?<br /><br />Marketing en accountability gaat hier dieper op in. De aandacht gaat uit naar het vooraf expliciet en transparant onderbouwen van marketingbeslissingen. Na de uitvoering wordt onderzocht of de marketingactiviteiten daadwerkelijk hebben geleid tot het vooraf gewenste resultaat en waarom dat wel of niet zo is. Deze uitkomsten worden dan weer gebruikt voor een volgende planningsronde, waarmee de zogenoemde 'PDCA-cirkel' wordt rondgemaakt.<br /><br />Marketing en accountability richt zich voornamelijk op HBO-studenten, met voorkennis van marketing, die oplossingen voor hun marketingproblemen explicieter en transparanter moeten onderbouwen. Elk hoofdstuk begint met competentiedoelen en sluit af met een overzicht van kernbegrippen en zelfstudievragen.<br /><br />Rien Hummel is docent marketing aan het Instituut Marketing & Management van de<br />Hanzehogeschool Groningen en is tevens betrokken bij de executive MBA Groningen<br />en NIMA-C opleiding van de Hanzehogeschool Groningen. Van zijn hand verschenen<br />eerder de boeken Marketingplanning en Marketing met ICT.
Prijs
€ 9,25
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Rien Hummel
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Marketingplanning

ISBN: 9789058754240


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 49,95
Tweedehands (2)
vanaf € 8,49
Marketing Met Ict

ISBN: 9789052612935


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 14,00
Miracle

ISBN: 9789001407278


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,99