> > > > > the-imagery-of-power-a-critique-of-advertising

Fred Inglis - The Imagery Of Power. A Critique Of Advertising.

Het boek The Imagery Of Power. A Critique Of Advertising. van de auteur Fred Inglis is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "The Imagery Of Power. A Critique Of Advertising." is tweedehands te koop vanaf bij antiqbook.com.

Tweedehands (1) vanaf bij antiqbook.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
antiqbook.com
Heinemann 1972, cloth, 138 pp, dustwrappers [some damage]., . Wij berekenen binnen Nederland 3,95 euro verzendkosten ongeachte gewicht of omvang van de bestelling.
Prijs
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Fred Inglis
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Culture

ISBN: 9780745623818


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 24,99
Tweedehands (0)
Clifford Geertz

ISBN: 9780745621586


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 24,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 58,99
Tweedehands (0)