> > > > > themas-en-inzichten-in-klantinteractie-6-multichannel-management-in-nederland

Klant Interactie Research Centrum - Thema's En Inzichten In Klantinteractie 6 - Multichannel Management In Nederland

Het boek Thema's En Inzichten In Klantinteractie 6 - Multichannel Management In Nederland van de auteur Klant Interactie Research Centrum is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Thema's En Inzichten In Klantinteractie 6 - Multichannel Management In Nederland" is tweedehands te koop vanaf € 20,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 20,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491390067
   
Soort boek
Hardcover


In deze uitgave staan innovaties in multichannel management in Nederland centraal. De auteurs hebben zich laten inspireren door de resultaten van de maandelijkse Strategic Decisions Monitor, de Klantcontact Dagen Innovatie Award en enkele van de ruim 30 awards die jaarlijks in Nederland worden toegekend op het terrein van klantinteractie management.
Prijs
€ 20,00
Bekijk boek