> > > > > routledge-critical-advertising-studies-african-luxury-branding

Mehita Iqani - Routledge Critical Advertising Studies- African Luxury Branding

Het boek Routledge Critical Advertising Studies- African Luxury Branding van de auteur Mehita Iqani is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Critical Advertising Studies- African Luxury Branding" is nieuw te koop vanaf € 23,40 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 23,40 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Routledge Critical Advertising Studies- African Luxury Branding

Type: Paperback
ISBN: 9781032129624
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 23,40
Routledge Critical Advertising Studies- African Luxury Branding

Type: Hardcover
ISBN: 9781032129617
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 58,99


Andere populaire boeken van Mehita Iqani
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 29,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 54,99
Tweedehands (0)
Flow

ISBN: 9781928502739


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 32,99
Tweedehands (0)