> > > > > the-influence-of-visual-perception-on-ease-of-use-eou-how-product-design-impacts-the-buying-decision

Jankowski, Lukas - The Influence Of Visual Perception On Ease Of Use (eou). How Product Design Impacts The Buying Decision

Het boek The Influence Of Visual Perception On Ease Of Use (eou). How Product Design Impacts The Buying Decision van de auteur Jankowski, Lukas is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Influence Of Visual Perception On Ease Of Use (eou). How Product Design Impacts The Buying Decision" is nieuw te koop vanaf € 43,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 43,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden