> > > > > brand-prototyping

Michel Jansen - Brand Prototyping

Het boek Brand Prototyping van de auteur Michel Jansen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Brand Prototyping" is tweedehands te koop vanaf € 16,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 16,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013038927
   
Soort boek
Hardcover


This book presents a unique method that enables the brand to create a strong identity and to develop a meaningful relationship with the consumer.<br />This Brand Prototyping Process is derived from the Jungian archetypes, because these provide a framework that guides the building of a brand in an individual, consistent and consequent way. By virtue of their timeless and universal nature, they offer the ability to create a link between the static and dynamic brand identity.<br />The Brand Prototyping Process is the first concept that can offer concrete tools for relevant renewal within the identity such that the relationship remains meaningful and the brand is seen as vital and dynamic. Thus the Brand Prototyping Process offers a solution to the paradox that faces every brand: the need to stay the same by continually adapting!
Prijs
€ 16,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Michel Jansen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 30,50
Tweedehands (0)
Brand Flow

ISBN: 9789013068023


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 12,85