> > > > > social-label-works

Petra Janssen - Social Label Works

Het boek Social Label Works van de auteur Petra Janssen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Social Label Works" is tweedehands te koop vanaf € 29,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 29,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789090316796
   
Soort boek
Paperback


SOCIAL LABEL WORKS:<br />Een open boek over het ontwerpen van werk<br />door Petra Janssen & Simone Kramer<br />Het Nederlandse Social label ijvert sinds de oprichting met<br />diverse ontwerpers voor een andere kijk op werk en design.<br />Initiatiefnemers Petra Janssen (Studio Boot) en Simone Kramer<br />(C-mone) zien design als een middel om een noodzakelijke<br />systeemverandering op gang te brengen. Petra: ?Door onszelf<br />op te stellen als creatief ondernemer en pionier zijn we in staat<br />om mee te denken over de toekomst van onze samenleving.<br />Een ontwerper heeft veel tools in handen om meer te kunnen<br />betekenen.? Simone: ?Wij stellen de mens en zijn omgeving<br />centraal, niet de winst- en de oplagecijfers.? Samen met<br />ontwerpers van naam zoekt Social label samenwerking met<br />makers die nu nog te vaak in de marge van het arbeidsproces<br />blijven steken.<br />Het boek Social label Works zoomt in op deze verfrissende<br />design by doing-benadering. Behalve uitgebreide collectie- en<br />foto-overzichten, lessen in socio economics, kwantitatieve en<br />kwalitatieve impactmetingen, zijn er interviews met makers<br />en designers en verslagen van lezingen en discussiepanels.<br />Een aantal essays plaatst de ambities van Social label in een<br />actuele, culturele, maatschappelijke en economische context.<br />?Kan design de wereld redden?? vroeg Social label aan journalist,<br />schrijver Jordan Hruska (o.a. The NY Times en The Economist).<br />In zijn hoopgevende antwoord introduceert hij het begrip<br />?rethinking design?. ?Het wordt tijd te pleiten voor een meer<br />inclusieve wereldecomie. Arbeid is daarin het ijkpunt om onze<br />idee?n over het milieu en over elkaar te hervormen
Prijs
€ 29,90
Bekijk boek