> > > > > factors-influencing-perceived-trust-in-evoting-solutions

Sayed Jalal Naser - Factors Influencing Perceived Trust In E-voting Solutions

Het boek Factors Influencing Perceived Trust In E-voting Solutions van de auteur Sayed Jalal Naser is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Factors Influencing Perceived Trust In E-voting Solutions" is nieuw te koop vanaf € 81,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 81,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Factors Influencing Perceived Trust In E-voting Solutions

Type: Paperback
ISBN: 9783659115431
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 81,99