> > > > > strategisch-merkmanagement

Kapferer Jeannoel - Strategisch Merkmanagement

Het boek Strategisch Merkmanagement van de auteur Kapferer Jeannoel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategisch Merkmanagement" is tweedehands te koop vanaf € 17,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 17,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052611716
   
Soort boek
Paperback


Merken vormen het voornaamste kapitaal van veel bedrijven. De werkelijke waarde van een onderneming of produkt ligt niet in het bedrijf of produkt zelf, maar in de beleving van potentiële klanten. Terwijl merken verstandig beheer verdienen, staat merkmanagement nog in de schaduw van produktmanagement.<br /><br />STRATEGISCH MERKMANAGEMENT behandelt alle aspecten van het merk: de eigen methoden, strategieën en principes van merkmanagement. Wat zegt een merk? Wat is een merk waard? Hoe beheer je een of meerdere merken? Hoe creëer je een merk, lanceer je een merk? Hoe maak je een merk duurzaam? Hoe werkt merk-extensie en wanneer werkt dat niet? Hoe manage je een mondiaal merk? Wat is een merk waard?<br /><br />Deze Nederlandse editie is gebaseerd op de tweede editie van LES MARQUES - CAPITAL DE L'ENTREPRISE.
Prijs
€ 17,50
Bekijk boek