Het boek Strategisch Merkmanagement van de auteur Kapferer Jeannoel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategisch Merkmanagement" is tweedehands te koop vanaf € 17,50 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789052611716
Soort boek
Paperback Merken vormen het voornaamste kapitaal van veel bedrijven. De werkelijke waarde van een onderneming of produkt ligt niet in het bedrijf of produkt zelf, maar in de beleving van potentiële klanten. Terwijl merken verstandig beheer verdienen, staat merkmanagement nog in de schaduw van produktmanagement.<br /><br />STRATEGISCH MERKMANAGEMENT behandelt alle aspecten van het merk: de eigen methoden, strategieën en principes van merkmanagement. Wat zegt een merk? Wat is een merk waard? Hoe beheer je een of meerdere merken? Hoe creëer je een merk, lanceer je een merk? Hoe maak je een merk duurzaam? Hoe werkt merk-extensie en wanneer werkt dat niet? Hoe manage je een mondiaal merk? Wat is een merk waard?<br /><br />Deze Nederlandse editie is gebaseerd op de tweede editie van LES MARQUES - CAPITAL DE L'ENTREPRISE.
|
Prijs
€ 17,50 |
Bekijk boek |