Het boek Marketing Tussen Culturen van de auteur Usunier Jeanclaude is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing Tussen Culturen" is tweedehands te koop vanaf € 17,89 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789052611389
Soort boek
Paperback Voorstanders van mondialisering beweren graag dat culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd. Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.<br /><br />Prof. dr. Jean-Claude Usunier is verbonden aan de Universite de Grenoble II, Ecole Superieure des Affaires, Frankrijk.
|
Prijs
€ 17,89 |
Bekijk boek |