> > > > > marketing-tussen-culturen

Usunier Jeanclaude - Marketing Tussen Culturen

Het boek Marketing Tussen Culturen van de auteur Usunier Jeanclaude is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing Tussen Culturen" is tweedehands te koop vanaf € 17,89 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 17,89 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052611389
   
Soort boek
Paperback


Voorstanders van mondialisering beweren graag dat culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd. Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.<br /><br />Prof. dr. Jean-Claude Usunier is verbonden aan de Universite de Grenoble II, Ecole Superieure des Affaires, Frankrijk.
Prijs
€ 17,89
Bekijk boek