> > > > > extreem-klantgericht

Danielle De Jonge - Extreem Klantgericht

Het boek Extreem Klantgericht van de auteur Danielle De Jonge is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Extreem Klantgericht" is nieuw te koop vanaf € 27,99 bij Bol.com. "Extreem Klantgericht" is tweedehands te koop vanaf € 12,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 27,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 12,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Extreem Klantgericht

Type: Paperback
ISBN: 9789089656384
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 27,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789089654137
   
Soort boek
Paperback


<p> One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke - ecologische en sociale - impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie! </p> <p> Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten! </p> <ul> <li>Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.</li> <li>De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.</li> <li>De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.</li> </ul> <p> "Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!" <b>Gerrit Piksen - Expert customer insights SAMR Marktvinders</b> </p> <p> "Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen." <b>Rob Beltman - Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES</b> </p> <p> Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge handleiding </p>
Prijs
€ 12,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Danielle De Jonge
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 26,49
Tweedehands (1)
€ 19,70
Nieuw (1)
€ 20,00
Tweedehands (0)
Verleid De Klant

ISBN: 9789089651471


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 24,99
Tweedehands (0)