> > > > > effect-of-country-image-on-consumers-hypermarket-patronage-intentions

Gongjian Kan - Effect Of Country Image On Consumers' Hypermarket Patronage Intentions

Het boek Effect Of Country Image On Consumers' Hypermarket Patronage Intentions van de auteur Gongjian Kan is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Effect Of Country Image On Consumers' Hypermarket Patronage Intentions" is nieuw te koop vanaf € 81,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 81,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Effect Of Country Image On Consumers' Hypermarket Patronage Intentions

Type: Paperback
ISBN: 9783659315206
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 81,99