> > > > > color-as-a-method-of-influence-on-consumers

Gulnara Z Karimova - Color As A Method Of Influence On Consumers

Het boek Color As A Method Of Influence On Consumers van de auteur Gulnara Z Karimova is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Color As A Method Of Influence On Consumers" is nieuw te koop vanaf € 52,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 52,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Color As A Method Of Influence On Consumers

Type: Paperback
ISBN: 9783844382662
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 52,99