> > > > > an-investigation-into-branding-strategies-implemented-by-trinergy-brand-connectors-of-south-africa-during-the-strategic-takeover-of-zain-tele

Jeff Katala Mulumba - An Investigation Into Branding Strategies Implemented By Trinergy Brand Connectors Of South Africa During The Strategic Takeover Of Zain Tele

Het boek An Investigation Into Branding Strategies Implemented By Trinergy Brand Connectors Of South Africa During The Strategic Takeover Of Zain Tele van de auteur Jeff Katala Mulumba is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "An Investigation Into Branding Strategies Implemented By Trinergy Brand Connectors Of South Africa During The Strategic Takeover Of Zain Tele" is nieuw te koop vanaf € 53,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 53,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden