> > > > > kracht-van-het-vuur

Kazenbroot - Kracht Van Het Vuur

Het boek Kracht Van Het Vuur van de auteur Kazenbroot is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Kracht Van Het Vuur" is tweedehands te koop vanaf € 18,25 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 18,25 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Kracht Van Het Vuur ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Kracht Van Het Vuur

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789064163234
   
Soort boek
Paperback


'Het vraagt de nodige levenservaring om er achter te komen dat de onrust van de ziel steeds weer terugkomt. Toen ik op de middelbare school zat, dacht ik dat mijn puberale onrust van voorbijgaande aard was. Nu ik ouder ben, weet ik dat de onrust steeds weer terugkomt, zij het op andere niveaus. Augustinus is veel van de psalmen gaan houden om dat daarin zijn eigen onrust werd uitgezongen. Hij hoopt dan ook dat de psalmen voedsel zijn voor onze onrustige zielen'. In onze tijd moeten we deze christelijke zin van de psalmen hervinden, daartoe is het nodig, dat we steeds meer doordringen in het geheim van Jezus' leven, dood en opstanding. Dit geloofsinzicht moet in ons groeien, zodat we Jezus' ervaring van God en mens met de woorden van de psalmist tot de onze kunnen maken. Dit is vooral een kwestie van 'zuiverheid van hart', want pas dan is er levensgemeenschap met Hem, die ons de goddelijke dingen doet begrijpen. Augustinus schrijft in zijn BELIJDENISSEN over de psalmen: 'Wat werd ik erd
Prijs
€ 18,25
Bekijk boek