Het boek Innoveren Met Nieuwe Media (management Methoden & Technieken) van de auteur Kees Van Kaam is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Innoveren Met Nieuwe Media (management Methoden & Technieken)" is tweedehands te koop vanaf € 15,85 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014062181
Soort boek
Onbekende bindwijze Het innovatie vermogen van de mens is de belangrijkste kracht de verandering van onze maatschappij van een post- industriële naar een informatiemaatschappij. Individuen zoeken naar verbinding tussen hun kernkwaliteiten en visie met kansen in de omgeving en hebben zich door de eeuwen heen telkens voor een bepaalde periode met elkaar verbonden teneinde doelen van henzelf en de groep of organisatie waartoe zij wilden behoren te realiseren. De dynamiek van de ruilhandel en markten en het innovatievermogen van de mens heeft tal van markten rondom diensten of producten tot stand gebracht en weer doen verdwijnen. Juist de ontwikkeling van nieuwe markten en het verdwijnen van andere stelt organisaties voor vraagstukken; het onderkennen van de eigen kracht, koers en betekenis voor de maatschappij is noodzakelijk. De relaties met klanten veranderen, omdat deze de eigen identiteit aan producten of diensten zullen willen verbinden en de samenstelling (vorm, levermoment en dergelijke) zelf zullen willen bepalen. De consument verwacht een verbintenis op een hoger waardeniveau, die eerder emotioneel of zelfs spiritueel zal zijn dan louter economisch. Media- en informatie- en communicatie technologie zullen (allianties van) ondernemingen helpen de (ver)binding met relaties te operationaliseren. De strategische toepassing van technologie en, het onderkennen van haar implicaties voor mensen en cultuur, marketing, besturing en procesinrichting, is daarbij een succesfactor. Het tijdig werken aan vragen voor de toekomst en het leiden van transformatie is de uitdaging voor ondernemende managers.
|
Prijs
€ 15,85 |
Bekijk boek |