> > > > > the-applicability-of-the-branding-theory-to-giving-in-charity-mergers

Vincentb Kakuru Luhunde - The Applicability Of The Branding Theory To Giving In Charity Mergers

Het boek The Applicability Of The Branding Theory To Giving In Charity Mergers van de auteur Vincentb Kakuru Luhunde is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Applicability Of The Branding Theory To Giving In Charity Mergers" is nieuw te koop vanaf € 52,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 52,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Applicability Of The Branding Theory To Giving In Charity Mergers

Type: Paperback
ISBN: 9783639325065
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 52,99